Compartiment Administrativ

Compartimentul administrativ reprezintă echipa de implementare a Strategiei de Dezvoltare Locală a GAL Zona Sătmarului, responsabilă pentru atingerea scopurilor GAL şi cuprinde următoarele poziţii:

  • 1 Manager GAL- coordonează activitatea GAL atât sub aspect organizatoric cât şi al respectării procedurilor de lucru, asigură organizarea şi funcţionarea organizaţiei.
  • 1 Expert animator (+atribuţii de secretar administrativ)
  • 3 Experți evaluare și monitorizare proiecte

Atribuțiile corespunzătoare fiecărei funcții din cadrul echipei de implementare a strategiei sunt prevăzute în Fișa postului, care va face parte integrantă a Contractului individual de muncă.
Pe lângă angajații GAL-ului, pentru o funcționare optimă vor fi contractați următorii consultanți externi (servicii externalizate):
Contabil – 1 contract de servicii,

Auditor – 1 contract de servicii.

Pentru activitățile care vor fi externalizate se vor realiza dosare de achiziții.

Compartimentul Administrativ va avea în componența sa 5 persoane angajate în baza unor contracte individuale de muncă (minim 4 ore/zi). GAL-ul va asigura permanența la sediu cel puțin 4 ore/zi în intervalul orar 8-17, de luni până vineri, prin intermediul uneia sau mai multor persoane.

În situația în care Zona Sătmarului este solicitant de proiect, pentru evitarea situației de incompatibilitate/conflict de interese se va coopta experți evaluatori din cadrul altor GAL-uri.
Gal Zona Sătmarului va funcționa pe baza următoarelor documente, elaborate de către Compartimentul Administrativ și aprobate de către Consiliul Director: Regulamentul de Organizare și Funcționare, Regulament de Ordine Interioară, Regulament de Organizare și Funcționare a Comitetului de Selecție și a Comisiei de Soluţionare a Contestațiilor, Procedura de Evaluare și Selecție a Proiectelor, Procedura de monitorizare. Aceste documente vor fi în concordanță cu prevederile Ghidurilor solicitanților.